Probděná noc s pirátem

Snad mi Timmy odpustí, že jsem ho teď nějakou dobu kvůli Jackovi o rozměrech 100 x 80 centimetrů trochu zanedbávala. Zítra se ti budu zase věnovat celým svým... srdcem, slibuji :)

Tenhle článek mi trvalo napsat delší dobu, ačkoliv co se týče písemného projevu, nejspíš bude patřit k těm nejméně náročným. Ale je to tím, že to dělám jenom levou rukou. Ta pravá prostě... umřela. Tak ji nechám dnes už spát.

Někdo tráví noc v hospodě, jiný u počítače, a někteří třeba jenom spí. Já jsem její část věnovala Jackovi. A Jack Sparrow již visí (trefně napsáno, Ann :)) - co s ním taky jiného, že?


Pro porovnání - rozměr je 100 x 80 centimetrů, tedy hned vedle je okno. Takže velikost je takřka (nad)životní.


Komentáře

  1. No jasně, co jinýho! :D Ale je to fakt dobrý. Nedivím se, že ruka umřela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Příště bude Horatio. Tak uvidíme jak dopadne. Kdyžtak ho taky pověsíme 😂

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zlatý padák: Fakta versus Fikce

Den šestý: Co bylo v plánu a co v plánu naopak nebylo...