Jak Jeanette relaxuje?

Někdo relaxuje u knihy, někdo u televize, někdo u her, jiný tráví rád čas v hospodě nebo po nákupech.
Na knihy poslední dobou ani nevidím, televizi nemám, hry mám jen na mobilu, do hospody nepáchnu a ani nechci, na nákupy nemám peníze. Takže krom malování a psaní je tu ještě jedna záležitost.
Na uších sluchátka, v jedné ruce nůžky, v druhé kus papíru. Pak vám uteče den ani nevíte jak. Ale máte čistou hlavu a občas i radost z dobré práce.
Papercraft patří k mým zálibám od malička. Jako malá jsem od mámy a táty dostávala ábíčko, a stejně mě zajímal jen ten tvrdý prostředek, kde byly modely ke slepení (podotýkám, že jsem ho dostávala v době, kdy ten časopis ještě za něco stál - tak před dvaceti lety). Takže jsem se postupně prostřihávala přes oblíkací panenky a loutkové divadlo skrz hrady a zámky, auta a domečky až sem. Dneska už zvládnu klidně i Laru Croft.
Jen škoda, že žádný z mých výtvorů nepřežil to poslední stěhování. A tak začínám zase. No co, alespoň mám doma dost místa na nové věci.
Pro "rozjezd" jsem zvolila něco jednoduššího - tenhle model nebyl vůbec těžký, zvládla jsem ho za den, takže jsem u něj strávila cca 12 hodin. Na výšku měří asi dvacet centimetrů, délka i s ocasem nemá daleko k padesáti. Rozpětí křídel jsem neměřila.
Uvidíme, jak se osvědčí jako hlídač nad počítačem :)

Komentáře

  1. To přece nemůže být stvořeno lidskýma rukama, tak je to krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=308749900065699385#allposts

    Ahoj mohla bys sis to přečíst je to moje první povídka a nevím jestli v ní mám pokračovat a děkuji za odpovědět

    OdpovědětVymazat
  3. Na to je jednoduchá odpověď - jestli tě to baví, tak pokračuj. Jestli ne, tak nepokračuj.
    Jediné, v čem ti můžu poradit, je že musíš mít trpělivost, jestli se to někomu bude líbit. To není tak, že to zveřejníš a hned máš sto čtenářů.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za odpověd a ty sis to přečetla jen bych chtěla slyšet tvůj názor

    OdpovědětVymazat
  5. https://horatio-caine12.estranky.cz/admin.php?a=a&a2=switchsection&sid=5&page=1

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj chtěla jsem se zeptat když bude další kapitola

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, určitě brzo, zrovna píšu. Mám teď nějaké starosti tak na to nemám tolik času ani nálady, kolik bych chtela.

    OdpovědětVymazat
  8. Přežily, i nějakou pandoru jsem našel.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Probděná noc s pirátem

Zlatý padák: Fakta versus Fikce

Den šestý: Co bylo v plánu a co v plánu naopak nebylo...