Našla jsem si novou závislost

Jako bych jich měla málo...
Až se někdo rozhodne, že zilegální kafe a psaní brakových fan - fiction povídek, což jsou dvě moje velké závislosti, asi můžu být vklidu. Mám další! A tu mi asi hned tak nezakážou. Utěšuje mě myšlenka, že pokud by snad k tomu někdy došlo, dřív si u té práce zkazím oči.

Někdo probdí noc na flámu, někdo s miláčkem, někdo s panákem v ruce a někdo kdoví s čím v ruce. Já... ji strávila s paletou v ruce. Bolí mě hlava, nevidím, před očima mám mžitky a pravá ruka bezděčně visí sklesle podél mého boku, protože je totálně zmožená a unavená.
Ale stálo to za to.

Velikost obrazu 40x50 cm, čas malování cca okolo 30 hodin.

Komentáře

  1. Tyjo, super! Moc hezký! Jo, jakmile člověk přijde na to, jak funguje malování, a oprostí se od základoškolského "vycachtám štětec v barvě a udělám pár těžkopádných čar, ze kterých nikdy nebude nic hezkýho, jak to sakra ti malíři dělaj", tak to stojí za to :D

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuji ti pokračovat. Kocourci na obrazech nikdy neomrzí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj oběma, díky moc :) Ann: je to super relax.
    Stuprum: U kocoruků nezůstanu, ale nehodlám s nimi ani skončit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Probděná noc s pirátem

Zlatý padák: Fakta versus Fikce

Den šestý: Co bylo v plánu a co v plánu naopak nebylo...