Jak to bývá mezi mužem a ženou?

Napadlo vás někdy, proč jsou vztahy občas tak složité? Dost možná to bude tím, jak v nich muž a žena navzájem přemýšlí.
13.9.2018, Jeanette:
Dnes se mi zdálo, že se Timmy chová divně. Skoro celý den jsme se neviděli a večer jsem zašla s Ann do baru. Večer jsem s ním měla jít do naší restaurace na večeři, ale s Ann jsem se zdržela, takže jsem měla menší zpoždění. Neřekl na to vůbec nic. Konverzace trošku vázla, tak jsem se ho zeptala, jestli je všechno v pořádku. Odpověděl, že nic a ať si nedělám starosti. Cestou domů jsem mu řekla, že ho miluji. Jen se pousmál a řídil dál. Nezajímalo ho, kde a s kým jsem byla před večeří.
Nedokážu si vysvětlit jeho chování! Copak jsem mu úplně volná? Proč mi neřekl, že mě taky miluje? 
Doma byl úplně potichu a beze slova zíral na televizi nebo do knihy. 
Nakonec jsem si šla lehnout. Brzy přišel za mnou. Pořád jsem ale cítila, že je nesvůj, a že je myšlenkami úplně jinde. Po chvíli usnul a já začala plakat. Copak mě už nemá rád? Nebo někoho má?
Co mám dělat?

13.9.2018, Timmy:
Motorka nestartuje. Vůbec nemůžu zjistit proč...

Komentáře

  1. :D:D Motorka, tak to je jasný :D To je jak já, když se objeví bug v počítači. To pak mají všichni kolem dojem, že mě právě smrtelně naštvali něčím, co udělali za poslední pětiletku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, ty teda přemýšlíš jako chlap 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nějak se vidím jak v Timmym, tak v Jeanette :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Probděná noc s pirátem

Zlatý padák: Fakta versus Fikce

Den šestý: Co bylo v plánu a co v plánu naopak nebylo...